Klachtenregeling

Bij PlusPunt Medisch Centrum doen we er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Desondanks kan het natuurlijk weleens voorkomen dat u onvrede ervaart. Door het indienen van een klacht kunnen wij onze diensten verbeteren en optimaliseren en hiermee hopelijk uw onvrede in de toekomst verminderen of zelfs helemaal wegnemen.

Een klacht indienen kan op één van de volgende manieren:

 

Afhandeling klacht
Heeft u een klacht ingediend? Dan ontvangt u binnen één week reactie van onze klachtenfunctionaris. In goed overleg zal er vervolgens naar een passende oplossing worden gekeken. Het uitvoeren van eventuele lange termijn aanpassingen kan iets meer tijd in beslag nemen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Bent u niet tevreden met het antwoord van de betreffende functionaris naar aanleiding van uw klacht dan kunt u zich alsnog wenden tot de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Deze organisatie is bedoeld voor klachten over de zorg van een huisartsenpraktijk of behandelcentra, wanneer u niet tevreden bent over de uiteindelijke afhandeling door de functionaris. Uw klacht wordt dan opnieuw beoordeeld, waarbij het oordeel van de SKGE uiteindelijk bindend is.

Contact

Roda J.C. Ring 21
6466 NH Kerkrade
045-7470030
pluspuntmc@ezorg.nl

PlusPunt Medisch Centrum is een initiatief van: